Minnen

Okej jag vet jag skriver mycket, men ja det fr ni st ut med. Ni om nu läser den här bloggen, vilket jag inte tror att många gör, men men det var inte det jag skulle skriva om nu.
Jag undrar om jag borde ta bort folk från fejjan folk jag inte vill ha kontakt med, eller ja det är fel att säga. Snarare folk om jag en gång trodde skulle finnas där för alltid men sen bara försvann. Visst jag vet man ska inte hänga kvar i det förflutna men ibland är det svårt att inte göra det när man ser deras namn...Fan vad jag saknar dom!

Kommentarer
Av: lnnl

SV: Det är en app som finns på appstore.. Du kan följa dina vänner, kolla bilderna dom lägger upp och lägga upp bilder själv, gilla & kommentera och få ''follows'' och följa andra om du vill! Konstigt att inte den dyker upp på din.. :O

2011-08-21 @ 21:59:34
URL: http://lnnl.blogg.se/
Av: Julia

Sv; hahha, vilket sammanträffande! Titta också hur mina blev! :)

2011-08-21 @ 22:08:00
URL: http://juliaslifeinatext.blogg.se/

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0