Jag orkar inte

Allt känns så jävla vördelöst just nu.
Slåss mot alla minnen av allt dåligt jag har gjort, alla jag har sårat och alla jag kommer såra...
Jag orkar inte, jag orkar verkligen inte.
Jag faller, jag faller så jäkla djupt just nu...
Det finns inget längre, vill bara lägga mig i sängen och gråta, gråta tills det inte fins några tårar mer
Men jag vet ju att det aldrig kommer hända, för jag orkar inte förklara för pappa, AC eller E vad det egentligen är, för egentligen vet jag inte vad det är, bara att jag mår kasst...
Stär knappt ut med ljud just nu, vill bara skrika till alla att hålla käften, ljuden bara skär i huvudet och jag vet inte vart jag ska ta vägen med dem...
Jag trodde jag mådde bra men nu håller jag på att bryta ihop för småsaker så som inredningsdetaljer och pengar...
Fan jag HATAR det här...jag vet inte vad jag ska göra...jag vet inte hur jag ska orka...jag vet verkligen inte
Jag kan inte låtsas att allt är bra när det inte är bra, men jag kan inte visa att allt är dåligt heller...jag vågar liksom inte det blir bara fel...
Jag vill fly till mina nagellack, manus eller foton men jag kan INTE....

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0