Jag vet inte

jag tror att det är för mycket nu. Jag exploderar och krymps i samma andetag jag har ingenstans att ta vägen och tårarna kryper fram i mina ögon. Men jag vill inte gråta, jag vill inte förlora kontrollen eller bryta ihop. Men det är nära nu. Jag vill så mycket mer än jag förmår och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag vet inte hur jag ska orka andas eller ens sluta ögonen för att slippa det här. Mn vill jag verkligen slippa det? Jag vet INTE jag tror inte det egentligen jag vill bara ha en förändring.
jag tror att det är för mycket nu. Jag exploderar och krymps i samma andetag jag har ingenstans att ta vägen och tårarna kryper fram i mina ögon. Men jag vill inte gråta, jag vill inte förlora kontrollen eller bryta ihop. Men det är nära nu. Jag vill så mycket mer än jag förmår och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag vet inte hur jag ska orka andas eller ens sluta ögonen för att slippa det här. Mn vill jag verkligen slippa det? Jag vet INTE jag tror inte det egentligen jag vill bara ha en förändring.

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0